لبیک یا حسین
تفاوت؟؟ :: هنرکده دلارام ^_^

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

على أبوابکم عبد ذلیل
کثیر الشوق ناصره قلیل
له أسف على ماکان منه
وحزن من معاصیه طویل
یمد إلیکم کف افتقار
ودمع العین منهمل یسیل
یرى الأحباب قد وردوا جمیعاً
ولیسله إلى ورد سبیل

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

فارغ التحصیل رشته ی نرم افزار

متاهل وبسیار عاشق همسرجان

عاشق طراحی وب

عاشق هنر وکارهای دستی

ایدی انستاگرام gh_art8


r.gh

کپی برداری ازمطالب این وب بدون اجازه وذکرمنبع== ممنوع&حرام شرعی

^_^


تقویم شمسی

آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۷، ۰۹:۰۹ - علیــ ـرضا
    مبارکه
  • ۱۱ فروردين ۹۷، ۰۲:۰۱ - نفس نریمانی
    تبریک
نویسندگان

تفاوت؟؟

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ب.ظ



بالاخره دودلی رو کنار گذاشتم وگفتم یه کار ازخودم بذارم

البته باخودم قرار گذاشته بودم عکس کارام رو روی انستا بذارم

فقط !!! اما خب اینجوری باید دوبار خرج کنم شاتل یاایرانسل؟؟؟

امان ازاین بی پولی  :(

بعد از مدت ها تمرین کردن بدون سایه یه چندهفته ای

میشه بعدازمطالعه اون کتابایی که معرفی کردم

ترس رو کنار گذاشتم وشروع به سایه زدن پرتره هام کردم

اینم تمرین 17...بنظرشما استادای گرامی چقدربااصلش متفاوته؟؟؟

اگه خوبه ... => ماشالله ولاحول ولاقوه الابالله


۹۵/۰۶/۱۳

نظرات  (۳۰)

چقد زیبا و چشم نوازه 
نقاشی از عکس خوشگلتره 
پاسخ:
^_^
سلام 
خیلی زیباست 
احسنت 
پاسخ:
ممنون
عالیه فقط یه کوچولو لب و دهان اون ظرافت لازمو نداشته ولی در کل خیلی خوبه
منم طراحی میکنم.
فالو شدین:))
افتخار بدین لطفا..
پاسخ:
ممنون
۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۸ محمدعلی میری
برای شروع خوبه.
مطمئنا هر روز بهترم میشه...
پاسخ:
مرسی
۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۹ خانومِ حدیث ^_^
میتونه بهترم باشه  :))
تلاش کن موفق میشی  :))
پاسخ:
ممنون
موفق باشی 

وبت دنبال میشه اگه میشه وبه منم دنبال کنید 

ب وبه منم سر بزن 
منم علاقه ی فراوانی به طراحی دارم *-*
جای پیشرفت زیادی هست ولی عالی 
پاسخ:
ممنون
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۴۶ رایان خادمی
دهنش چرا کجه؟!الان نقاشیه نمایانگر یه دختر معمولیه اما عکس واقعیش خیلی قشنگه.ادامه بده من مطمئنم پیشرفت میکنی خواهر
پاسخ:
مثلا شبیه عکس کشیدم
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۱ الینا یاس زیبا
خوب شده...منم از طراحی خوشم میاد
اما بیشتر خط کار میکنم....خط تحریری....
خوبه وفقط یکم رو لبش کار کن :)
پاسخ:
ممنون
سلام د.ست عزیز وبلاگ جالب و قشنگی دارید 


اگه تمایل داشته باشی با هم تبادل لینک کنیم 

در ضمن باز هم اگه تمیل داشتی منو دنبال کن

حتما منتظرتان هستم
خیلی قشنگه.
عاشق هنری؟
نرم افزار و برنامه نویسی هم هنره!
من 8 واحد دارم تا در مهندسی نرم افزار فارق التحصیل بشم و به PHP علاقه دارم.
بهتره که از این هزینه ای که برای درستون کردید استفاده کنید
پاسخ:
بله هنره دارم طراحی سایت میخونم دیگه امیدمون بخدا
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۲۵ آقای سوژه خوار
برای شروع خوبه :دی
من فقط دایرشو بتونم بکشم :)
پاسخ:
:)))))
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۵۴ ✿شمیم زندگی✿
:)
باسلام.بعنوان شروع کار خوب....ولی کار زیاد داره با تلاش و پشتکار پیشرفت قابل توجهی خواهی داشت
پاسخ:
بایدتمرین زیاد کنم ممنون
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۷ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خوشکل کشیدی فقط یه اشکالای کوچولو داره ..

یکی ابروهاش که از شکل متفاوته و مصنوعیش کرده .. یکی هم اون خطای پررنگی که دور دستاش کشیدی .. اونا باید سایه تیره و روشن باشن .. تو سیاه قلم نباید دور چیزایی که میکشی و خط پر رنگ بکشی که مشخصش کنی ...
ولی قشنگ بود :)
پاسخ:
مرسی
بیاید ببینید عکس رو گذاشتم
اگه میتونستم عکس آپلود کنم یه نقاشی در پدرم کشیدم حتما میزاشتم ببینید. خوب شده ها فقط هنوز خامهِ دستتون 
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۴۳ دخترمهتاب ...
ب نظرم لبش یجوری متفاوت بااصلشه
شمادنبالید
پاسخ:
بله مرسی
خیلی خوبه که خودتون دارین پیش میرین اونم بدون استاد. واقعا افرین داره. حتما با این علاقه ای که دارید روز به روز پیشرفت میکنید ....

در نگاه اول طرح خوبیه. اما هنوز خامه.
چیزی که به ذهنم رسید بگم اینه: با نگاه به پرتره خط ها به چشم میاد.خط های دورتادور صورت ، یا خطوطی که دست ها رو باش کشیدین و این ضعفیه که با تمرین میتونین بهتر کنین.باید مرز بین دست و صورت رو با سایه زدن مشخص کنید.یعنی جوری که این خطها توی چشم نزنه و با بقیه کار یه دست بشه. خیلی سخته اینطور توضیح دادن امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم:))))


و اینکه کاری که برداشتید از اونجایی که واضح نیست سخت تر درمیاد. میتونین توی نت سرچ کنید طراحی پرتره و از روی مدل های اونجا بکشید. یعنی از روی نقاشی ها اول تمرین کنید بعد به عکس برسید. 

و من زمانی که پرتره رو استاد یاد میداد در اخرین مرحله رفت روی چهره ی کامل. یعنی یکی دو جلسه فقط چشم کار کردم بعد گوش بعد بینی و الی اخر. :)



همین دیگه:)) موفق باشید
پاسخ:
مرسی عزیزم حتما انشالله توتمرین های بعدی اعمال میکنم
فقط بنظرم جلوی موهاش همچین حالت طبیعی نداره...
پاسخ:
اممم بله ممنون

عالیییییی

پاسخ:
ممنون
خیلی هم عالی
کاش همینطور ادامه بدید
به کاریکاتور علاقه ندارید؟
پاسخ:
نه هنوز...ممنون
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۴ امیری حسین و نعم الامیر
توپ توپه...فقط چون بزرگ کشیدی خراب شده
پاسخ:
بزرگ؟؟
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۵۳ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
عالی بود
متشکرم.
پاسخ:
ممنون
عالیه دختر ^_^
پاسخ:
میسی
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۷ Fatemeh Omidian Nasab
خیلی خوب شده :)
پاسخ:
مرسی
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۳۹ ✿✿سرباز شیعه✿✿
*-*

++
پاسخ:
^__^
چ نقاشی
پاسخ:
میسی
فقط
مژه
پاسخ:
امممم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.