لبیک یا حسین
یاحبیبی یاحسین :: هنرکده دلارام ^_^

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

على أبوابکم عبد ذلیل
کثیر الشوق ناصره قلیل
له أسف على ماکان منه
وحزن من معاصیه طویل
یمد إلیکم کف افتقار
ودمع العین منهمل یسیل
یرى الأحباب قد وردوا جمیعاً
ولیسله إلى ورد سبیل

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

فارغ التحصیل رشته ی نرم افزار

متاهل وبسیار عاشق همسرجان

عاشق طراحی وب

عاشق هنر وکارهای دستی

ایدی انستاگرام gh_art8


r.gh

کپی برداری ازمطالب این وب بدون اجازه وذکرمنبع== ممنوع&حرام شرعی

^_^


تقویم شمسی

آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۷، ۰۹:۰۹ - علیــ ـرضا
    مبارکه
  • ۱۱ فروردين ۹۷، ۰۲:۰۱ - نفس نریمانی
    تبریک
نویسندگان

یاحبیبی یاحسین

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۸ ب.ظ










نقاشی های پارسالم هست ...

نقاشی اسب وپرنده رو دوست دارم

.
.
گل خوش رنگ و بوی من حسین است

بهشت آرزوی من حسین است


مزن دم پیش من از لاله رویان


که یار لاله روی من حسین است


** دوستان روشعر لینک یک سایت عراقی روقرار دادم که
مداحی های عربی روبرای دانلود می تونید اونجاپیدا کنید و
قبل دانلود بشنوید**

۹۵/۰۷/۱۲

نظرات  (۷)

خیلی زیبا هستند 
آفرین 
پاسخ:
ممنون
۱۳ مهر ۹۵ ، ۰۸:۴۵ بهار خادمی
یا حسین!
استعداد خوبی دارید.
قشنگه :)

ممنون بابت لینک! به کار اومد :)
پاسخ:
خواهش
۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۱ حامد عبدالهی
متشکرم بابت لینک
نقاشیتون یکم دقت کم داره توی طراحی اندام اسب ولی زیباست
پاسخ:
ممنون
چون تنبلم تمرین نمی کنم و عجله میکنم
بسیار زیبا..
التماس دعا
۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۷:۱۸ نـــای دل
السلام علیک یااباعبدالله...


پاسخ:
یاحسین

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.