لبیک یا حسین
بعضی از فوت وفن روبان دوزی :: هنرکده دلارام ^_^

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

على أبوابکم عبد ذلیل
کثیر الشوق ناصره قلیل
له أسف على ماکان منه
وحزن من معاصیه طویل
یمد إلیکم کف افتقار
ودمع العین منهمل یسیل
یرى الأحباب قد وردوا جمیعاً
ولیسله إلى ورد سبیل

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

فارغ التحصیل رشته ی نرم افزار

متاهل وبسیار عاشق همسرجان

عاشق طراحی وب

عاشق هنر وکارهای دستی

ایدی انستاگرام gh_art8


r.gh

کپی برداری ازمطالب این وب بدون اجازه وذکرمنبع== ممنوع&حرام شرعی

^_^


تقویم شمسی

آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۷، ۰۹:۰۹ - علیــ ـرضا
    مبارکه
  • ۱۱ فروردين ۹۷، ۰۲:۰۱ - نفس نریمانی
    تبریک
نویسندگان

بعضی از فوت وفن روبان دوزی

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۲۶ ب.ظ




به درخواست یکی از دوستان

تصویری مرحله به مرحله


دانلود

۹۵/۰۸/۲۳

نظرات  (۷)

۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۱۸ خورشید بانو
من خیلی از این مدلها بلدم اصلا فرصت نمیکنم خیلی وقته چیزی درست کنم 
پاسخ:
انشالله که وقت پیداکنید
منم ازین گلا درس میکردم ^__^
خیلی خوشکلن :)
۲۹ آبان ۹۵ ، ۲۳:۳۰ علیرضا علیرضا
سلام.من روزی 500 تا بازدید کننده دارم.اگه خواستید میتونیم تبادل لینک کنیم.اگه خواستید بیاین تو وبلاگم قسمت تبادل لینک (قسمت بالایی وبلاگ) و بهم پیام بدید.
برای ما مردها نیست :-(
پاسخ:
^_^
۲۳ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۳ مکاترونیک خودرو
روبان خیلی خوشکلس
پاسخ:
ممنون
وای من عاشق روبانم:::))))
پاسخ:
^_^
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۰۶ دانلود سریال و فیلم خارجی
سلام
اموزش سئو و کد گوگل پلاس برای اولین برای بیان بلاگ داخل وب قرار داده شد !
حتما سر بزنید به دردتون میخوره !
نظرم یادتون نره :|
اها لطفا خاهشا از بخش دنبال کنندگان منم دنبال کنید ممنون

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.