لبیک یا حسین
جزوه نقاشی 2 :: هنرکده دلارام ^_^

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

على أبوابکم عبد ذلیل
کثیر الشوق ناصره قلیل
له أسف على ماکان منه
وحزن من معاصیه طویل
یمد إلیکم کف افتقار
ودمع العین منهمل یسیل
یرى الأحباب قد وردوا جمیعاً
ولیسله إلى ورد سبیل

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

فارغ التحصیل رشته ی نرم افزار

متاهل وبسیار عاشق همسرجان

عاشق طراحی وب

عاشق هنر وکارهای دستی

ایدی انستاگرام gh_art8


r.gh

کپی برداری ازمطالب این وب بدون اجازه وذکرمنبع== ممنوع&حرام شرعی

^_^


تقویم شمسی

آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۷، ۰۹:۰۹ - علیــ ـرضا
    مبارکه
  • ۱۱ فروردين ۹۷، ۰۲:۰۱ - نفس نریمانی
    تبریک
نویسندگان

جزوه نقاشی 2

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۵۷ ب.ظ






download




سلام دوستان اولین روز ازسال 96 مبارک
انشالله سال خوب پراز سلامتی ورزق حلال
واتفاقات خوب باشه براتون
وماروهم ازدعای خیرتون فراموش نکنید...

کپی لینک دانلود فقط با ذکر منبع ولینک به این وبلاگ مجازه


این  مجموعه شامل تصاویر زیادی است که من ازمنابع مختلفی از اینترنت جمع اوری کردم...

بیشتر این جزوه رو برای خودم درست کردم تا تمام تصاویر

رو همه یک جا داشته باشم ...

وبرای نقاشی بچه ها استفاده کنم ...منظورم تدریس هست...

وخب امیدوارم شما هم از ان کمال استفاده رو بکنید و به بچه های نازتون نقاشی های

زیبایی یاد بدین...

جمع اوری این مجموعه ونحوه قرار دادن ان ها کمی خستگی اور بود ومن خوشحال می شوم

برای سلامتی من وخانواده ام دعایی کنید و به نیت ظهور اقا وناجی بشر امام زمان (عج) صلواتی

بفرستین...




۹۶/۰۱/۰۱

نظرات  (۱۱)

۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۲ خانوم ربات
من دانلود کردم
ولی فایلش باز نمیشه ://
پاسخ:
من همین الان دیدم باز میشه و اندازه شم تقریبا 40 مگابایت

۱۰ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۵۴ مهدی کاشانی زاده
سلام.وقتتون بخیر.
وبلاگی دارم برای معرفی رمان
خوشحال میشم با قدوم مبارکتون منور بشه.

این پست خیلی بی رحمانه خوب بود!
پاسخ:
تشکرررر
سلام عزیزم
سال نو مبارک
خیلی خوب بود :)
۰۳ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۴۸ دلداده بی بی
سلام
عیبی نداره
۰۳ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۴۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خسته نباشی خانم هنرمند:)
پاسخ:
خواهش مرسی^_^
۰۱ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۵۹ ماهیِ نفس کِش! :)
سلام دلارام مهربان :)
عیدتون مبارک 
با آرزوی بهترینا :)
پاسخ:
ممنون^_^
عالی بود دوست هنرمندم :)
پاسخ:
مرسی ابجی جووووووون
سلام
بسیار عالی
دنبال شدید
لطفا اگر امکانش هست وبلاگ مارا دنبال کنید.تشکر
۰۱ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۰۴ Mohsen Farajollahi シ
الهم صل علی محمد و آل محمد
موفق باشید و سپاس :)
پاسخ:
ممنون
عالی بود عزیزم
پاسخ:
خواهش^_^

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.