لبیک یا حسین
دلم گرفته اقا جون :: هنرکده دلارام ^_^

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

على أبوابکم عبد ذلیل
کثیر الشوق ناصره قلیل
له أسف على ماکان منه
وحزن من معاصیه طویل
یمد إلیکم کف افتقار
ودمع العین منهمل یسیل
یرى الأحباب قد وردوا جمیعاً
ولیسله إلى ورد سبیل

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

فارغ التحصیل رشته ی نرم افزار

متاهل وبسیار عاشق همسرجان

عاشق طراحی وب

عاشق هنر وکارهای دستی

ایدی انستاگرام gh_art8


r.gh

کپی برداری ازمطالب این وب بدون اجازه وذکرمنبع== ممنوع&حرام شرعی

^_^


تقویم شمسی

آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۷، ۰۹:۰۹ - علیــ ـرضا
    مبارکه
  • ۱۱ فروردين ۹۷، ۰۲:۰۱ - نفس نریمانی
    تبریک
نویسندگان

دلم گرفته اقا جون

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۱۰ ب.ظ


سلام اقای مهربون تولدتون مبارک امیدوارم حالتون خوب باشه...

دلم خیلی گرفته اقا ...به خاطر خیلی چیزااا

هرچند میدونم ارزش نداره

ولی میخوام مثل گذشته ها براتون نامه بنویسم...

ادم چقد بدی ببینه تو این دور زمونه وتحمل کنه؟؟

چقد حق خوری چقد بد دهنی چقد دورغ ..چقد بستن دلش به امید وخوشی که

حقشه............................................

انقد دلم شکسته که دل سنگم که فکر می کردم سنگه.... داره ......

بگذریم اقا گفتن این حرفاااا تکراری شده ...

ولی من شما رو به مادرتون زهرا ...واسه من وامثال من دعا کنید هدایت بشیم

چون ایمان دارم اگه خوب بشم اگه هدایت بشم

درهای زمین که سهله درهای اسمون به روم باز میشه...
۹۶/۰۲/۲۳

نظرات  (۵)

ان شاءالله این جشن ها همیشه پایدار باشه.
به امید خدا 
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۵۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
التماس دعا!
بیگ لایک
لایک

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.