لبیک یا حسین
دست پوش با جوراب بلند :: هنرکده دلارام ^_^

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

على أبوابکم عبد ذلیل
کثیر الشوق ناصره قلیل
له أسف على ماکان منه
وحزن من معاصیه طویل
یمد إلیکم کف افتقار
ودمع العین منهمل یسیل
یرى الأحباب قد وردوا جمیعاً
ولیسله إلى ورد سبیل

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

فارغ التحصیل رشته ی نرم افزار

متاهل وبسیار عاشق همسرجان

عاشق طراحی وب

عاشق هنر وکارهای دستی

ایدی انستاگرام gh_art8


r.gh

کپی برداری ازمطالب این وب بدون اجازه وذکرمنبع== ممنوع&حرام شرعی

^_^


تقویم شمسی

آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۷، ۰۹:۰۹ - علیــ ـرضا
    مبارکه
  • ۱۱ فروردين ۹۷، ۰۲:۰۱ - نفس نریمانی
    تبریک
نویسندگان

دست پوش با جوراب بلند

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ب.ظ












امیدوارم خوشتون اومده باشه...التماس دعا


کپی برداری فقط باذکر منبع
۹۶/۰۴/۱۸

نظرات  (۷)

میگم
این دست پوش محدودیت دخترپسری داره
پاسخ:
بله این دخترانه است
شما می تونید تزیین اش نکنید
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۸:۴۸ یــاسـᓄـךּ ●‿●
جالب بود
پاسخ:
تشکررر
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۵:۴۵ نـــای دل
موفق باشید..
پاسخ:
ممنون
این برای پسراعیبی دارهگ
منظورگل وبلبلیشه:))
من بایدیکی درست کنم:)
پاسخ:
نفهمیدم چی نوشتین
ولی تشکر
عالیه .. چه ایده های بی نظیری دارین :)))
پاسخ:
ممنون این یکی رو ازیه سایت اوردم
چ باحال و خوشگلع شده😊
پاسخ:
تشکر
وای این عالیه! D:
زمستون از اینا درست می کنم! حتی اگه داغون در بیاد! D:
پاسخ:
خواهش می کنم^_^

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.