لبیک یا حسین
استیکرتلگرام-کارخودمه^_^ :: هنرکده دلارام ^_^

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

على أبوابکم عبد ذلیل
کثیر الشوق ناصره قلیل
له أسف على ماکان منه
وحزن من معاصیه طویل
یمد إلیکم کف افتقار
ودمع العین منهمل یسیل
یرى الأحباب قد وردوا جمیعاً
ولیسله إلى ورد سبیل

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

فارغ التحصیل رشته ی نرم افزار

متاهل وبسیار عاشق همسرجان

عاشق طراحی وب

عاشق هنر وکارهای دستی

ایدی انستاگرام gh_art8


r.gh

کپی برداری ازمطالب این وب بدون اجازه وذکرمنبع== ممنوع&حرام شرعی

^_^


تقویم شمسی

آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۷، ۰۹:۰۹ - علیــ ـرضا
    مبارکه
  • ۱۱ فروردين ۹۷، ۰۲:۰۱ - نفس نریمانی
    تبریک
نویسندگان

استیکرتلگرام-کارخودمه^_^

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۲ ب.ظ





سلام دوستان خوب

عزاداری هاتون قبول حق....

یه ماهه با این فتوشاپ وتلگرام لعنتی ور رفتم تااخرش

فهمیدم چطوری استیکر درست کنم

اینم کلی استیکر دخترونه به عشق مامان خودم

 وابجی های نداشته ام^_^

اگه عمری بود بازم استیکر درست می کنم

تصاویر رو از سایت پینترست گرفتم

https://telegram.me/addstickers/robghezzi

(برای دریافت این پک لطفا لینک رو کپی کنید وتو تلگرام برای خودتان یا دوستان
بفرستین و سپس روی لینک کلیک کنید )

۹۶/۰۷/۰۵

نظرات  (۷)

۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۳:۱۵ پوریا آریافر
عالی :)
طراحی وب در چ مرحله ای هستی؟
پاسخ:
تشکرر
نمی دونم شاید اول راه شاید وسط

چندتا وب ساده طراحی کردم
۰۸ مهر ۹۶ ، ۲۳:۰۰ علیـ ــر ضــا
خسته نباشید پهلوان 😅😂
پاسخ:
تشکر ...
خسته نباشی!
آفرین به این خلاقیت
پاسخ:
ممنون
۰۷ مهر ۹۶ ، ۱۶:۲۴ نـــای دل
خدا قوت..
پاسخ:
تشکر
خیلی ممنون
قشنگن :)
پاسخ:
خواهش قابل نداره
من زدم گفت استیکر موجود نیست
۰۵ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۶ حصار آسمان
فکر کردم تصاویر رو خودتون کشیدین
ولی خوبه
زیباست
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.