لبیک یا حسین
ترفندکاشت میوه وسبزیجات :: هنرکده دلارام ^_^

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

على أبوابکم عبد ذلیل
کثیر الشوق ناصره قلیل
له أسف على ماکان منه
وحزن من معاصیه طویل
یمد إلیکم کف افتقار
ودمع العین منهمل یسیل
یرى الأحباب قد وردوا جمیعاً
ولیسله إلى ورد سبیل

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

فارغ التحصیل رشته ی نرم افزار

متاهل وبسیار عاشق همسرجان

عاشق طراحی وب

عاشق هنر وکارهای دستی

ایدی انستاگرام gh_art8


r.gh

کپی برداری ازمطالب این وب بدون اجازه وذکرمنبع== ممنوع&حرام شرعی

^_^


تقویم شمسی

آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۷، ۰۹:۰۹ - علیــ ـرضا
    مبارکه
  • ۱۱ فروردين ۹۷، ۰۲:۰۱ - نفس نریمانی
    تبریک
نویسندگان

ترفندکاشت میوه وسبزیجات

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ب.ظ



سلام دوستان حال شما؟؟

امیدوارم که این روزای اخر سالی همه چی به کام وخوش وخرم باشید

امروز براتون چندتا ترفند کاشت میوه وسبزیجات اوردم...

که خودم دارم چندتاش رو بکار می گیرم

جالبن..^_^..منکه ازشون بی خبر بودم

 

نمودار کامل

تزیینی

سیر

سیب زمینی

کاهو

کیوی

لیمو


  1. برای کاشت سبزه هسته پرتقال، لیمو یا نارنج، ابتدا هسته‌های میوه را به مدت 48 ساعت در آب خیس دهید. به این ترتیب که باید بعد از ۲۴ ساعت، پوست روی هسته را با دقت بکنید که به مغز دانه آسیبی نرسد.
  2. سپس تخم مرکبات پوست کنده را داخل آب قرار دهید تا خشک نشوند.
  3. بعد از 24 ساعت دوم، هسته‌های خیسانده را درون گلدان یا ظرفی که خاک سبک باغچه در آن ریخته‌اید بکارید.
  4. گلدانی که دانه‌ها را درون آن می‌کارید باید در انتهایش سوراخی برای خارج شدن آب داشته باشد تا آبیاری باعث پوسیدگی و فساد آن نگردد.
  5. دقت کنید که فاصله دانه‌ها نه خیلی کم و نه خیلی زیاد باشد.
  6. روی دانه‌ها، یک لایه نازک خاک ریخته و با سنگ‌های ریز بپوشانید.
  7. با اسپری یا آبپاش کوچک خاک را مرتب خیس کنید.
  8. دو روز اول روی دانه‌ها را با پلاستیک بپوشانید و چند بار آب بدهید. 
  9. سعی کنید گلدان را در محلی آفتابگیر قرار دهید.
  10. دانه‌ها طی ۱۴ تا ۳۰ روز شروع به جوانه‌زدن خواهند کرد. 
  11. جوانه‌ها کم کم بزرگ خواهند شد و به نهال تبدیل می‌شوند و بعد از ۲ سال می‌توانید آنها را به باغچه منتقل کنید




سیب

انار

اناناس

الوئه

کاج

۹۵/۱۲/۱۵

نظرات  (۷)

۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۵۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بهار که میاد باید به فکر باغچه ها و گلدونامون باشیم.
من رو هر گل و گیاهی دست میزارم خشک میشه 😒
پاسخ:
دستت طلا^_^...ههههه
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۰ علیرضا امیدیان نسب
:))))
:)
استفاده کردیم...

سپاس..
فکر نمیکردم اون دونه هایِ تو کیوی هم سبز بشن!
چه خوب.
سلام :)
چقدعااااالی ممنون واقعاََ
امتحان می کنم:)

+اینی که خودتون عکسشُ گذاشتین چیه؟:*
پاسخ:
فکر کنم لیمو یاپرتغال خودم از نت اوردم^_^

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.