لبیک یا حسین
کشور اسلامی اما دزد :: هنرکده دلارام ^_^

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

على أبوابکم عبد ذلیل
کثیر الشوق ناصره قلیل
له أسف على ماکان منه
وحزن من معاصیه طویل
یمد إلیکم کف افتقار
ودمع العین منهمل یسیل
یرى الأحباب قد وردوا جمیعاً
ولیسله إلى ورد سبیل

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

فارغ التحصیل رشته ی نرم افزار

متاهل وبسیار عاشق همسرجان

عاشق طراحی وب

عاشق هنر وکارهای دستی

ایدی انستاگرام gh_art8


r.gh

کپی برداری ازمطالب این وب بدون اجازه وذکرمنبع== ممنوع&حرام شرعی

^_^


تقویم شمسی

آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۷، ۰۹:۰۹ - علیــ ـرضا
    مبارکه
  • ۱۱ فروردين ۹۷، ۰۲:۰۱ - نفس نریمانی
    تبریک
نویسندگان

کشور اسلامی اما دزد

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۵ ب.ظ

 

متاسفم که مجبورم این پست رو بنویسم



متاسفم برای مسلمان هایی که به طمع چند اسکناس سبز سیاه می شوند

وترسی از خوردن مال حرام ندارند....

دوستان عزیز این پست فقط برای اطلاع رسانی شما عزیزان است ومن

نیت دیگری جز این را ندارم که شما هم مانند من گول این دزدها شیادها

ودروغگوهارا نخورید و دراین تابستان گرم

پشت در پست های کشور مسلمان ایران هوایی نشوید ...

وپولی که شما  با راه حلال کسب کردید درحلق این حرام خورهانریزید....

 

 

این پیامک های را تقریبا دوهفته ی پیش دریافت کردم وحتی خانمی ازطریق

این شماره ها بامن تماس گرفت

 09382514871

09382514507

وگفت که برنده یک موبایل ودوربین عکاسی وبن خرید 800هزار تومانی شده ام

ووقتی دلیل برنده شدن را ازاو پرسیدم گفت چون شما شارژ خرید کردین

ولی نگفت از کدام کد و....وبعد ازکلی سوال ها من وجواب های به شکلی قانع کننده او

دراخر مکالمه گفت که یادت نرود هنگام دریافت بسته مبلغ 69تومان را به مامور پست بدهی

ماهم ازخدا بی خبر کلی خوشحال شدیم وبه خانواده خبر دادیم و...دررویاهای بسی زیبا

سیر کردیم ....

بعد از 4روز انتظار مامور پست زنگ زد که خانم فلانی بسته ی به اسم شما امده

من ومادر حضوری رفتیم که بسته ی رویاها را دریافت کنیم ....

اما بایکه بسته ی کوچک که هیچ وزنی هم نداشت روبرو شدیم که ...

من قبل از دریافت به شماره ان خانم تماس گرفتم وبا کمال تعجب دیدم

که شماره اشتباه است وبه گمان زیاد مرا بلوک کردند.....ههههههه

من هم بسته را دریافت نکردم و به خانه برگشتیم ....وهیچ پولی هم به حلقوم این دزدهانریختم

باشد که دوستان عزیز اگر با هم چنین موردی مواجه شدند گول این دزدها را نخورن

ما در کشوری زندگی می کنیم که متاسفانه هیچ چیزسرجایش نیست

هیچ نظارتی بر هیچ نهادی نیست ....وبه راحتی به یک دزد سامانه ی پیامکی می دهند ....

۹۶/۰۴/۲۹

نظرات  (۱۰)

۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۱۲ مهرداد طارقلی
آره واقعااااا به منم زنگ میزنن و... یعنی فکر کنم به همه زنگ بزنن..

واقعا متاسفم...

تازه اینا که چیزی نیست ، میلیاردی ها را بگوووو...
پاسخ:
خدا تاوان لقمه حرام رو تو این دنیا حالیشون می کنه
فقط تاسف همین
چون درست بشو نیستن
پاسخ:
خاک تو سرشون
تو این کشور همه دزدن مگر اینکه خلافش ثابت بشه!
پاسخ:
متاسفانه
۳۰ تیر ۹۶ ، ۰۰:۰۳ ابراهیم ...
واقعا باید تاسف خورد برای این اتفاقا و امثالش
پاسخ:
متاسفانه ....
۲۹ تیر ۹۶ ، ۲۰:۱۲ سید ابوالفضل ساقی
نابرده رنج گنج میسر نمی شود...
پاسخ:
واقعاااا
من هیچ وقت این نوع پیامکهای تبلیغاتی رو باور نمی کنم واسه همین هیچ خطری تهدیدم نمی کنه .. از این دست موارد زیاد شنیده ام ..

خوب کاری کردین که بسته رو نگرفتین :)))
پاسخ:
منم باور نمی کنم فقط تا حالا
فکر نمی کردم رودار باشند وبه طرف زنگ بزنن
۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۸ علیـ ــر ضــا
متاسفم
پاسخ:
خیلی
۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۳ نـــای دل
خدا لعنتشون کنه..
پاسخ:
هزاران بار
و همچنین مرسی از اطلاع رسانیتون:)
پاسخ:
خواهش گلی
واقعا متاسفم براشون:(

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.