لبیک یا حسین
نقاشی_ دختران بهار :: هنرکده دلارام ^_^

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

ایده های یک هنر دوست

هنرکده دلارام ^_^

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

على أبوابکم عبد ذلیل
کثیر الشوق ناصره قلیل
له أسف على ماکان منه
وحزن من معاصیه طویل
یمد إلیکم کف افتقار
ودمع العین منهمل یسیل
یرى الأحباب قد وردوا جمیعاً
ولیسله إلى ورد سبیل

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

فارغ التحصیل رشته ی نرم افزار

متاهل وبسیار عاشق همسرجان

عاشق طراحی وب

عاشق هنر وکارهای دستی

ایدی انستاگرام gh_art8


r.gh

کپی برداری ازمطالب این وب بدون اجازه وذکرمنبع== ممنوع&حرام شرعی

^_^


تقویم شمسی

آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۷، ۰۹:۰۹ - علیــ ـرضا
    مبارکه
  • ۱۱ فروردين ۹۷، ۰۲:۰۱ - نفس نریمانی
    تبریک
نویسندگان

نقاشی_ دختران بهار

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۰۵ ب.ظ




 

سلام به دوستان خوب وهنردوست همراه این وبلاگ

 

مدتی پیش درانستاگرام مشغول دیدن

پیج های هنری بودم که چشمم به نقاشی های چندتا بشقاب

دیوار کوب افتاد.








خلاصه دلم هوایی شد که منم به این سبک

(خودشون نوشته بودن دختران بهار) نقاشی بکشم ...

البته من یه چندماهی میشه که یه خانم هنرمند کویتی که

به این سبک نقاشی می کشند رو دنبال می کنم .

نقاشی های این هنرمند بسیار زیبا هستند...




fiti.art



۹۶/۰۶/۰۳

نظرات  (۹)

خیلی قشنگه موفق باشی:)
پاسخ:
تشکرر
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۴۱ 😊 😍 زهـღـرا 😍 😊
عالییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
مممممممممممنون
منم رو بشقاب نقاشی می کشم البته بیشتر طبیعت بی جان می کشم تا حالا تصویر انسان نکشیدم شاید منم امتحانش کنم :)))

کارت عالیه :)))
پاسخ:
واقعااا کاش عکس کاراتا میذاشتی رو وبت منم ببینم
زیباست..

موفق باشید..
پاسخ:
تشکر
۰۴ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۰۳ علیـ ــر ضــا
چه هنری 😊
پاسخ:
تشکر
سبک جالبی دارن ...
پاسخ:
بله بسیار سبک زیبایی هست
موفق باشین
پاسخ:
تشکر
چ خوشگل بوددددن😍
تو هم نقاشی میکشی😮؟؟
میشه از نقاشیهات برامون بزاری مرررررسی😊
وب منم بدنبال و سر بزن اخه تو دنبال شدی ولی من نشدم 😣مرسی😊💖
پاسخ:
بله :)))))))))))))))
نقاشی هام رو حساب انستام هست
۰۳ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۰۷ مهندس رضا عباسی
به به چه نقاشی های خوبی
بیاین همو دنبال کنیم
ممنون
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.